Welcome

Hola, Benvinguts de nou al meu blog! he tornat a obrir el bloc de classe per ensenyaros tots els meus projectes, les meves idees i en definitiva una mica més de mi. Per començar m’agradaria compartir amb vosaltres la nova experiència que he après a utilitzar la tècnica PechaKucha. La tècnica PechaKucha és per a la utilizacion de powers points i consisteix a captar 20 idees en 20 diapositives i en 20 segons. És una tècnica bastant entretinguda però bastant estressant de fer. Aqui us deixo la meva … he parlat d’Estopa, que també tornarà de nou al meu bloc.

Anuncis

Deixa un comentari

