Relax

16

Hola!! A l’entrada d’avui parlarem sobre aquest curs.

M’ha agradat molt tot el que he après en aquest curs, he tingut dificultats en molts aspectes però a poc a poc tot es va arreglat. He tingut consells molt bons que m’han fet veure molt i que ara fan que entengui algunes coses i que pugui millorar altres.

Estic molt a gust amb els meus companys, crec que hi ha persones genials i amb molt potencial en molts aspectes a part de molta il·lusió que m’agradaria tenir a mi. Espero que arribin lluny i espero que el curs que ve sigui semblant a aquest en totes les coses bones que recordo.

He de millorar algunes coses però també tinc ganes de millorar i  crec que ho aconseguiré, encara que de moment només vull descansar una mica, relaxar-me i gaudir de l’estiu que a molts ens cal! Us desitjo unes bones vacances!!

Anuncis

Deixa un comentari

