Les llagrimes de la’assasí

untitled

Hola!! En aquesta entrada us recomanaré un llibre que m’estic llegint.

S’anomena: Les llagrimes de l”assasí. Es per clase i trobo que es bastant interesant. Es una mica extraña la situació que es veuen obligats a viure el personatges pero et fa posarte molt a la pell de cadascù. T”indentiques d’aluna manera i fa que entris plenamenten la historia amb l’interes consatnt de saber que pasara a continuació. Jo encara no l’he acabada i espero que el final sigui com deu mana. Hem fa molta rabia acabar un llibre i que després no hagi valgut la pena haber dedicat temps en la seva lectura. No m’ha pasat gaires vegades pero bueno, no crec que pasi aquest cop. Espero que us agradadi i que opineu sobre ell. Tambe m’agradaria aprofitar  per desitjarvos sort en el Nadal ja que falta molt poc i les festes comencen a aproparse. Tinc unesganes increíbles de disfruta-ne del pont. Espero que vosaltres ho gauidiu d’allò més bé!!

 

Anuncis

Deixa un comentari

