Llibres

Hola!!En aquet apartat del meu blog m’agradaria parlar-hi de el llibres. Hi posaré tots el llibres que m’agraden o que m’he llegit per a qualsevol que ho vulgui li pugui deixar.Com m’agrada llegir tinc uns quants. Hi hauran diversos llibres com de misteri,aventures, terror, amor o fantasia. Aquesta part del blog esta pensada per a qualsevol persona que vulgui llegir, ho dic més que res perquè potser no a tothom agrada. Primer no tenia clar si fer aquest apartat però  desprès de trobar aquell llibre amb aquella manera tan peculiar de ser llegit em va fer decidir que un llibre no fa mal a ningú i que tampoc més d’un. I crec que ja esta si s’ha m’acut afegir alguna cosa ho posaré. Espero que us agradi.

(Per aquells que s’han quedat amb ganes de saber al que em referia amb el llibre, i si no , no cal que seguiu llegint el que ve a continuació:Es un llibre que vam trobar al carrer i que estava dedicat al lector que l’agafes i que un cop acabat el deixes on l’a trobat on en una zona visible perquè així la gent se’l pogués llegir)

Anuncis

Deixa un comentari

